středa 9. ledna 2019

Wardrobe post 2019

A už tu máme zase leden. Ten čas ale běží. :) V uplynulém roce jsem se rozhodla, že v mém šatníku nemá místo nic, co jsem neměla alespoň jedenkrát za rok na sobě. Asi to znáte, ve skříni se vám válí kopice věcí a nemáte nic na sebe. Některé z těch věcí jsou mi malé, jiné si nechávám třeba z nostalgie, najde se i kousek, který jsem se dodnes nedokopala zašít. Takové věci zbytečně zabírají místo pro nový neokoukaný brand a ve skříni nemají co dělat.
Vítejte v mojí skříni! Kdo má pocit, že má málo lolitího oblečení nebo doplňků, tak si u mě asi spraví náladu. Zaujala mě totiž myšlenka minimalistického lolitího šatníku, která se nedávno probírala na Rufflechatu. Nebo si jen racionalizuji nedostatek místa a financí na nakoupení desítek šatů za desítky tisíc. XD A tak jsem si pročistila šatník! Doufám, že se vám můj Wardrobe post bude líbit. :)


Jumpert skirts


JSK jsou stěžejní kousky v mém šatníku, snažím se je nosit na všechny větší srazy. Nevím, jestli to tak taky máte, ale OP a JSK beru o level výše než sukně. :) Bilance minulého roku je: patery šaty jsem prodala a koupila dvoje nové JSK. Pro zajímavost budu nové věci psát růžově. :)

 Twin Rose JSK - Innocent World

Romantic Little Garden JSK - Angelic Pretty


Bertille Rose - Innocent World

Princess Wardrobe - Metamorphose


Sukně



Sukní jsem měla málo a tak nebylo moc co třídit a prodávat. Jednu sukni jsem prodala a jednu koupila. A jedna sukně se ke mě vrátila oklikou. Sukně od Ophelie, kterou jsem si před lety nechala šít na míru, pak jí prodala a pak toho litovala, se ke mě vrátila. Takže je to taková staronová sukýnka. Sukně nosím ráda na komorní srazy.

Bouquet High Waist skirt - Bodyline

Moje oblíbená gothic sukně název neznámý - Fanplusfriend

Černá gothic sukně - Ophelie Without Eye
Sukně je u švadlenky na opravu zipu. :)

Strawberry Picnic black II - Sleeping Doll

Halenky


Tak tady v téhle sekci byl průvan pořádný. Celkem jsem se zbavila šesti nepadnoucích halenek. V mém šatníku pak přibyly dvě halenky nové. Jedna náhodně nalezená v secondhandu od Lindexu a jedna z TaoBao.


Halenky zleva:
Bodyline, offbrand, Innocent World
Anna House, TaoBao, offbrand

Cardigany, bolerka a svetříky



Stejné změny nastaly i u bolerek a cardiganů. Až do letošního roku jsem neměla ve skříni žádné značkové lolití svetříky. Z původních loliable svetříků, cardiganů a bolerek zůstaly dva černé svetry a kožešinový límec z HMka.


AATP - Half sleeve Rose Bolero


 Innocent World - Rose Lace Mille-feuille Bolero


Doplňky


Doplňky jsem protřídila stejně jako vše ostatní. Zbyla mi tak polovina toho, co jsem měla minulý rok. Něco jsem prodala něco darovala. Často jsem k prodávané věci dala ladící doplněk jako dárek. Tak nějak doplňky zmizely. Mám v plánu pořídit si na ně nějaké pěkné krabičky a hezky je roztřídit.

Značky doplňků jsou různé. Většinu jich mám už roky. Mezi mé oblíbené patří doplňky od: Porcelain doll, Emerald dream, Carmila, Sleeping Beauty, Rabbit Heart a dárečky od kamarádek.



Tady jsou na pokochání ty nové. :)

Nové doplňky: Angelic Pretty, Sleeping Doll, nějaké dárky od vánoční víly a od přátel, handmade

Kabáty


Emilia coat - BTSSB

offbrand

Boty a punčochy



Mám nové botky ve kterých vydržím celý sraz a odejdu s podrážkami, Yay! Staré boty jsou pryč a místo třech párů mám teď jeden. Do budoucna plánuji ještě černé, ale to už je kapitola na wishlist.




Punčochy, nadkolenky a podkolenky zůstaly ve stejném složení. Jen teď před Vánoci jsem si udělala radost svými prvními brand nadkolenkami od Innocent World. ^^ 

A teď to nejdůležitější! Lolity se většinou svým spodním prádlem nevychloubají. Nepředhání se ve wardrobepostech kdo má víc brandových bombarďáčků.. Ale já to sem dát musím, protože je to jedna z nejdůležitějších věcí v lolití skříni - spodnička. Po osmi letech lolitění, jsem si koupila novou spodničku od Madam Muffine. 


A spodnička mi "sežrala" poličku. :D

V minulém roce jsem hodně prodávala ale i nakupovala. Byla to taková lolití recyklace. V zásadě jsem teď spokojená s množstvím šatů a sukní ve skříni. Do budoucna plánuji navyšovat stavy pouze o jednotky. :) Moje skříň má omezenou kapacitu a i počet srazů, na který se během roku dostanu není nijak vysoký. V tomhle roce se budu soustředit na dolaďování bot a doplňků. Jo, už jsem to říkala minulý rok, já vím. :D
Doufám, že se vám můj malý lolití šatník líbí a že vás myšlenka minimalistické wardrobe zaujala stejně jako mě. 

Tak, to byla moje skříň. A teď chci vidět ty vaše! :D

7 komentářů:

  1. Sic, jak píšeš minimalistický, ale krásný šatník :3 a navíc se to dá různě nakombinovat mezi sebou, takže toho je ve výsledku třeba 3x tolik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Jsem zvědavá, co budu mít v šatníku za několik let. :) A moc se těším na tvůj wardrobe post. Už jsem ztratila přehled ve tvých jahodových šatech. :D

      Vymazat
  2. Pekny satnik, sedi k tobe. Tesim se o co jej vylepsis tento rok :3

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásný šatník :) píšeš si blog? Píšeš velmi zajímavě, kdybys psala blog, nebo něco podobného, asi bych byla velkým fanouškem ;) taky mám malý šatník, fotit nic nebudu sice, ale můj šatník činí 3 spodničky, 4 punčocháče, 4 halenky (ale jednu používám jen zřídka kdy), asi 10 sukní, jedny šaty (šité mou maminkou, trošku mi jsou v pase velké a jsou krapet delší, než spodniček pod tím, ale jako moje první vánoční šaty je i tak miluji, v následujícím roce si je hodláme nechat upravt v pase na míru a mám domluvenou spodničku od Lorinoko speciálně dělanou v délce při tyto šaty) a straaasne hodně doplňků na vlasy :D protože miluji másle a spony, takže je nosím i k "civilu" :) co se týče kabátu, mám jeden a ten hodláme letos už vyměnit za nový a svetříky mám 3 a jsou opravdu jen letní, takže jestli mi zbude čas a peníze, zkusila bych nějak vyřešit i ten zimní svetřík :)
    Moc ti děkuji za inspiraci, je hezké vědět, že s malým státníkem nejsem sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno nic, nějakým záhadným způsobem mě to přes mobil nechce přihlásit, tak jen abys věděla, kdo píše :D seznámily jsme se v Brně na vánočním lolita srazu, na fb jsem Barbora kasumi Maršálková:)

      Vymazat
    2. Ahoj. Moc dobře si pamatuji, jak jsme si pěkně popovídaly na Brněnském srazu. :) Děkuji ti za komentář. Jsem vždycky ráda, když sem zavítá někdo nový. Už rok si píšu tento blog. Moc ráda jsem dříve čítávala lolití blogy, ale pak se jejich počet zmenšil téměř na nulu. :( Mrzelo mě to, protože k zahraničním lolitám nemám takový vztah, jako k těm místním. A tak jsem si řekla, že začnu u sebe a budu psát blog. Třeba si ty moje řeči i někdo přečte. :D Zatím se držím na průměru jeden článek za měsíc. Co se týká lolitího šatníku, tak ten můj nebyl nikdy opravdu velký, jak je tomu u zahraničních lolit. Vždycky mě mrzelo, když jsem si prohlížela zahraniční wardrobe posty, že taky nemám tolik šatů. Ale nakonec jsem si řekla, že jich tolik ani nechci. Raději budu mít jen pár kousků, které budu mít opravdu ráda. A když se mi třeba změní vkus, tak malý šatník snadno úplně přeměním. :D Mít tři spodničky, to bych brala. :D Moc ráda bych viděla tvůj šatník. Na LKD je možnost udělat album se svým Wardrobe postem pro ty, kteří nemají svůj blog. Všichni jsou zvědaví a určitě se rádi podívají. Těím se, že se zase potkáme na nějakém sraze. ^^

      Vymazat