sobota 22. prosince 2018

Vánoční víla 2018

Tohle bude takový malý chlubící post. Druhý rok po sobě mám velké štěstí na svojí vánoční vílu. Letos jsem se zúčastnila vánoční víly, která probíhala v rámci brněnského srazu. Chtěla jsem se zapojit i do té pražské, ale nakonec jsem se na sraz nemohla dostavit, takže mi jedna víla zůstala  zavřená doma ve skříni. :)

Jak je tomu pravidlem, i já sama jsem byla vílou. Už několikátý rok za sebou, asi třetí nebo čtvrtý, mám takové štěstí, že zadání pro mě jako vílu zní: gothic - černá. Já se pokaždé těším, jak se vyřádím na nějakých růžových bonbóncích a přeslazených korálcích a pořád nic. :D Nevadí, mám v zásobě ještě asi tak půl kila černých korálků a nebojím se je použít!

Moje vánoční víla.


Tím, jak se průběžně mění můj šatník, mění se i barevné požadavky pro mojí vílu. Letos jsem si přála něco ke classic lolitě v barvách černá nebo bílá/lavender. Víla vše splnila do puntíku. V balíčku jsem našla černou růži na špendlíku a prstýnek zdobený malinkýma černýma růžičkama. Byla tam stříbrná korunka a krásný obrázek lolity s levandulemi. Mám zase o důvod víc, pořídit si do pokoje nějakou nástěnku a naaranžovat si všechny takové obrázkové úlovky. Své vánoční víle moc děkuji, udělala mi radost. :)


Kromě vánoční víly jsem dostala na srazu i uvítací balíček. To byla taková víla číslo dvě. V balíčku byly samolepky zombie lolit, které se chystají slavit Vánoce. Stejná tématická placka a přívěsek. A kartička s obrázkem z filmu Ukradené Vánoce. Je to jeden z mých oblíbených vánočních filmů.


Pokud už v tomhle vlaku vánočních víl nejedete, tak doufám, že jsem vás přesvědčila a příští rok se svezete s námi.

Žádné komentáře:

Okomentovat