neděle 5. května 2019

Čokoládové odpoledne 3

Na čokoládové odpoledne pořádané Yuki a Mitsu jsem se chystala pokaždé, když jsem si prohlížela fotky z minulých srazů nebo četla na blozích, jak to bylo posledně super. Ale okolnosti se sešly tak, že jsem se dostala až na třetí ročník tohoto úžasného srazu. Po přečtení všech těch recenzí a prohlédnutí alb jsem rozhodně neměla od této akce malá očekávání.


Jelikož je čokoládové odpoledne jedním z nejoblíbenějších eventů českých lolit, musela jsem si zamluvit lístky na akci více než měsíc dopředu. Využila jsem nabídky pořadatelek a rovnou jsem si zamluvila i místo na čokoládovém workshopu. Na srazu se sešlo kolem třiceti lidí, což je na naše české poměry opravdu hodně. Sraz se konal v Choco Cafe na Betlémském náměstí v Praze. Bylo tam velice příjemné prostředí. Dorazily jsme s Míšou dříve a tak jsme si ještě stihly objednat pití a upravit se, než celý sraz začal.


Pro sraz byly vyhrazeny prostory v suterénu. V ceně srazu bylo i občerstvení. Sladké dorty, několik druhů slaného koláče quiche a samozřejmě pití. Jako první jsem využila kupón na horkou čokoládu. To jsem ale ještě nevěděla, co mě čeká!

Než jsem se stihla se všemi pozdravit, už jsme šli na čokoládový workshop. Přesunuli jsme se do malé kuchyňky. Já si v očekávání, že se určitě pobryndám, oblékla roztomilou zástěrku, kterou mi půjčila Míša. Ta si pro jistotu vzala průsvitnou pláštěnku přes celý svůj slaďoučký outfit, což bylo praktické a vtipné zároveň. A mohlo se začít!
Nejdřive byla malá přednáška. Paní z čokoládovny nám představila kakaové boby. Kakaové boby loupané, nepražené i pražené. Vše jsme mohli ochutnat, což bylo skvělé. Vůbec jsem nevěděla, že takové pražené kakaové boby se dají chroupat u televize jako buráky. :) Pak jsme ochutnali kakaové máslo, ze kterého se dělá pravá bílá čokoláda. A já jsem tak zjistila, že bílá čokoláda je opravdu čokoláda, a že je naprosto vynikající. Do té doby jsem ji sabotovala s tím, že to přeci není čokoláda.

Tím ale ochutnávání neskončilo. Následovalo ochutnávání čokolád s různými příchutěmi. Od těch klasických, jako jsou oříšky, po ty méně běžné, jako je levandule, chilli nebo bílý pepř. Čokoláda s bílým pepřem mě hodně zaujala. Chilli na mě bylo už moc ostré. A když paní řekla, jestli bychom nalámané vzorky dojedli, protože to přeci nevyhodí, s holkama jsme se toho ochotně ujaly. Potom jsme dostali speciální formy a mohli jsme si do nich nalít připravenou čokoládu a ozdobit si ji podle chuti. Žádné vaření, které jsem očekávala, tedy nakonec nebylo, ale vzhledem k velikosti prostoru a počtu lidí, by to ani nešlo.

Po skončení workshopu, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací a totálně se přecpali čokoládou, jsme se vrátili do suterénu, kde probíhal sraz. A já dostala svojí horkou čokoládu.
Došla jsem si pro jistotu ještě pro zákusky a quiche. Mezi tím, už Mitsu a Yuki obcházely mezi námi a nechaly nás losovat ve kterém týmu bedeme soutěžit. Což bylo super, protože jsem vůbec nestihla klást odpor a prostě se zapojila, jako ostatní. Často se soutěžím na srazech vyhýbám. V uvítacím balíčku jsme dostali všichni mimo jiné propisku ve tvaru tyčinky pocky, což se hodilo na následující soutěže. Náhoda? To sotva. :) Holky to měly prostě vymyšlené. Jelikož jsem se při losování dostala do jiného týmu než Míša, tušila jsem, že moje dny jsou sečteny. XD


Soutěž byla rychlá a vtipná. Míši tým, už si nepamatuji vtipné názvy týmů, samozřejmě vyhrál. Jako ceny byly rozděleny jak jinak než tabulky čokolády. Kromě týmové soutěže ještě probíhala celosrazová tématická soutěž. V průběhu srazu se plnily úkoly jako selfie s něčím čokoládovým, křížovka a podobně. Mezitím jsme se šli také vyfotit. Celý sraz byl opravdu vyplněný programem do poslední minuty a utekl neuvěřitelně rychle. Takže jsme ještě s Míšou stihly vyhodnocení soutěže, vyhrát cenu v tombole a už jsme běžely na autobus zpátky do Budějovic. Samozřejmě jsme si s sebou odnesly i několik tabulek kvalitní čokolády, včetně té naší vyrobené.


Na čokoládové odpoledne jsem si vzala svoje nové šaty od Innocent World, jelikož nevlastním žádný čokoládový print. Moje spodnička přestala během pobíhání a přemisťování spolupracovat a na většině fotek drze vykukuje. Takové lolití faux pas. Proto sem dávám outfitovou fotku od Míši, kterou jsme vyfotily cestou na sraz.

Sraz hodnotím nejvyšším počtem bodů a ještě nějaké přihazuji navíc. Byla jsem ráda, že jsem potkala hodně lidí z minulých srazů a mohla s nimi prohodit pár slov. Také jsem musela obdivovat Rukiho outfit. Šaty Antoinette Decoration vypadají na živo ještě lépe než na fotkách v Lolibrary. Velký dík patří pořadatelkám Mitsu a Yuki, které bezezbytku splnily všechna má velká očekávání. 💖 

Žádné komentáře:

Okomentovat