čtvrtek 15. února 2018

Inspirace ze zahraničí

Při bezcílném brouzdání internetem, čas od času narazíte na skutečný poklad. Najdete outfit, který vás zaujme na první pohled a nemůžete ho pustit z hlavy. Náhlá vlna inspirace způsobí, že máte najednou chuť jít do své skříně a jen tak si nahodit nějaký neotřelý, dokonale vyladěný outfit aspoň na ustlanou postel, když už ne rovnou na sebe. To se potom stává, že během pár dnů brousíte ve své historii a hledáte dotyčného, který vám takto nasadil brouky do hlavy.
Podělím se s vámi o několik takto inspirativních osob, jejichž outfity mi leží v hlavě.




Classic lolita v pravém slova smyslu. Její styl je esencí toho slova. Nebo aspoň toho, co si pod tím slovem představuji já. Každý její outfit je naprosto úžasný a dokonalý. Dokáže, že i šaty Bodyline vypadají jako luxusní brand. Navíc je vážně moc roztomilá. Má naprosto ohromující šatník. Moc se mi líbí jak kombinuje barvy a množství použitých doplňků je přesně v té míře, že na mě nepůsobí rušivě jako u OTT trendu. Jednou bych chtěla dotáhnout své outfity na takový level.



Clssic lolita, která by mohla udávat trend v oblékání slušné mladé dámy. Je radost dívat se na každý její outfit. Všechny jsou velmi elegantní a září z nich jakási jednoduchost. Přitom jsou promyšlené do posledního detailu. Fanny Rosie má hodně decentní vkus. Její outfity bych tu mohla spamovat do nekonečna. Tady se můžete pokochat jejím šatníkem.



Slečna Salome mě zaujala hned svými prvními outfity a handmade sukněmi, JSK a obrovskými bonety. Nosila bonety v době, kdy je v našich končinách nikdo nenosil. Vždycky mi přišla jako pohádková bytost. Připomíná mi princezny ze starých českých pohádek. Přijde mi, že v některých jejích outfitech, se mísí lolita s prvky slovanských krojů. To je naprosto úžasné a já bych byla ráda, kdyby se nějaká odnož lolita módy jako classic nebo country ubírala více tímto směrem. Salome má také krásný šatník.



Emilka mě zaujala už jako modelka značky Bodyline. Je to roztomilá slečna se super dlouhými copy. Její nádherné vlasy jsou skutečně záviděníhodné. A tak tiše závidím a obdivuji její styl. Emilka už dnes lolitu moc nenosí, její styl je spíše laděný do dolly kei, mori girl, opravte mě, jestli někdo víte přesně. Všechny její outfity jsou jemné, blízké mému estetickému cítění. Takhle nějak bych se chtěla oblékat, když zrovna nemůžu nosit lolitu.


Máte také nějaké své múzy?

2 komentáře:

  1. Ty šaty na pravo co má Xylia-x se mi moc líbí. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou opravdu nádherné a Innocent World, je udělal ve třech velikostech. V modré se mi líbí nejvíce. :)
      https://lolibrary.org/items/iw-marie-rose-op

      Vymazat