neděle 21. října 2018

Wishlist

Když se vám ve skříni uvolní místo, je na čase, rozmyslet si, kam se chcete při stavbě svojeho šatníku vyvíjet dál. V tomto mě inspiruje moje kamarádka Míša, která má naprosto promyšlený a dokonalý plán k budování šatníku. Má neskutečně tématicky, barevně i stylově vyvážený šatník, a k tomu odpovídající seznam přání. Já jsem vždycky byla spíš chaotický nákupčí. Něco se mi líbilo, a bylo to za dobrou cenu, tak jsem to vzala.
Teď, když je moje skříň poloprázdná, hodlám se na chvíli zastavit, a konečně si ujasnit, co my chybí k sestavení outfitů, a po jakých barvách pátrat. Nedávno mě také zaujala myšlenka minimalistického lolita šatníku. Pro někoho, kdo nemá velký rozpočet a na pořádný sraz se dostane třikrát do roka, se zdá být malý, ale vychytaný šatník ideální řešení. :)

Tady je můj nový wishlist:

Halenky s dlouhým rukávem: ráda bych získala hlavně bílou a černou.
Angelic Pretty - Heroine Blouse 2014 nebo 2015


Baby the stars shine bright - Chiffon Baby Doll Blouse 2014 nebo 2015
 Bolerko Innocent World L


Boty



 Doplňky

 Kabelku černou a bílou
Kloboučky


Na mém wislistu v hlavě je ještě spousta krásných šatů. Šatů, co barevně a stylově zapadají do naprosto odlyšných kategorií. Šatů, co se mi vůbec nehodí do šatníku, a stějně pokaždé, když je vidím, musím je znovu a znovu obdivovat. Zatím jsou však vždy cenově mimo můj rozpočet. Ale já si počkám. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat