neděle 2. září 2018

Nováčkovský lolita piknik


Čas od času se v naší malé lolita komunitě probírá téma postupného ubývání jejích členů. Většina srazů se pořádá v Praze, v Brně a v Ostravě. Na srazy chodí více méně pořád ti stejní lidé podle dojezdové vzdálenosti od jejich bydliště. V komunitě se vytvořilo pár takových podskupinek lidí, kteří k sobě tak nějak inklinují stylově a možná i tématy, které se na srazech rozebírají. Což je naprosto v pohodě a v pořádku. K tomu hodně lidí prostě přešlo do dalších životních fází a lolita oblečení je pro ně nostalgickou, snad milou vzpomínkou. Na takový lolita sraz může přijít kdokoli. Stačí vám slušné oblečení a přátelský postoj. Srazy bývají většinou události, o kterých se nedozví široká veřejnost, a bývají sdíleny mezi přátely. Člověk má pak pod kontrolou, že na sraz nepřijde někdo, koho tam nechcete. Ale také nepřijdou noví lidé. Jsem moc ráda, že se kamarádky Yuki a Mitsu rozhodly, uspořádat veřejný sraz pro nováčky. Je super poznat nové lidi se stejnými zájmy.

Ke konci srpna se tedy v Praze uskutečnil Nováčkovský lolita piknik. Před srazem Yuki a Mitsu perfektně zvládly průběžně připomínat a lákat na piknik. Nevím, jak se tomu říká. :) Jelikož byl celý srpen ve znamení rekordních teplot nad 30 stupňů celsia a téměř nulových srážek, všichni jsme si začali chystat lehké letní outfity a paraplíčka. Naštěstí předpověď na piknikovou sobotu hlásala, že bude o 10 stupňů méně. Což je tedy skok naprosto nezdravý, ale počasí na piknik je to lepší.

Tentokrát jsem se na sraz chystala sama, kamarádka byla zrovna na návštěvě u babičky. Několik dní dopředu jsem si sestavila svůj outfit, se kterým jsem byla výjimečně naprosto spokojená. A po předpovědi počasí ho doplnila o teplý nátělník, dlouhé bloomersky a bolerko. Upekla jsme citronové muffiny a slané šneky. Ráno před srazem bylo docela hektické. Běhala jsem po bytě ze strany na stranu, abych si něco nezapomněla vzít. Při té příležitosti jsem si zatrhla nitku z šatů o rozložený sušák. To mě docela naštvalo. Naštěstí se mi to po srazu podařilo opravit. Potom mě přítel odvezl na nádraží a já se úspěšně a včas nacpala do autobusu. Na svého spolujezdce už jsem takové štěstí neměla. Sedl si ke mě hezký, mladý a silně navoněný kluk. To poslední ve mě vyvolalo alergický záchvat. Naštěstí jsme měla dostatek kapesníčků. Po těchto drobných útrapách jsem dorazila do Prahy. Tam jsem bez problémů podle instrukcí našla ostatní a vydali jsme se na piknik do Havlíčkových sadů, kde jsme se měli setkat se zbytkm přihlášených lidí. Přišlo šest nebo sedm nováčků, což bylo skvělé.
Dokonalý pár. ♡.♡

Holky připravily na piknik program. Po rozložení dek a vybalení občerstvení, následovala seznamovací hra. Mitsu si pro nás připravila super cute jmenovky ve třech provedeních, podle nejčastějších lolita stylů, sweet, classic a gothic. Já dostala classic. Všechny byly krásné. Kamarádka Jane si to pojistila a nechala si donést vechny varianty. Lucky girl. ~*-*~ Dostali jsme také památeční kartičku s roztomilou lolitou, kterou jsme si navzájem podepsali, jako fotky na základce. ^^ To byl úžasný nápad. Nováčci dostali mašličku, podle jejich preferované barvy, kterou uvedli v přihlášce na sraz.
Naše krásná fotografka Yuki.
Na piknik si holky připravily program. Kromě seznamovací hry na něm bylo i focení outfitů, soutěž o nejlepší pečenou či nepečenou mňamku a tombola. Pečící soutěže mám moc ráda. A neméně ráda ochutnávám, co přinesou ostatní. Měla jsem možnost ochutnat naprosto vynikající ovesné sučenky s borůvkami a čokoládovou polevou, které přinesla Misha. Potom jsem dala hlas výbornému dýňovému koláči od Jane a čokoládovo-mátovým muffinám od slečny Kristiny. Lolita přezdívky si zatím bohužel nepamatuji. Soutěž vyhrály muffiny od Iri, které jsem bohužel nestihla ochutnat, tak rychle zmizely. ~*-*~
Vítězné muffinky. 
Potom jsme se šli vyfotit. Čehož se, jak se již stalo zvykem, chopila Yuki. Fotili jsme se v blízkosti Neptunovy kašny, bylo to tam opravdu moc krásné. Z outfitů mě nejvíce oslovil gothic outfit Yuki a úžasná dvojice jako z romantického anime, gentleman Iri a jeho roztomilá slečna. Potom už byla jen tombola a volná zábava. Výborně jsem se bavila. Ruki dělal vtípky, a přinesl knihu k filmu Kamikaze girls. Jane a Mitsu mě přesvědčily, že určitě musím vidět seriál Supernatural. Všichni nováčci byli úžasně milí. Celý sraz utekl opravdu rychle a já se vydala na zpáteční cestu do Budějovic. Opět se na mě usmálo neštěstí v podobě spolucestujícího. Sedla si ke mě paní, silná kuřačka. Naštěstí večer byl autobus poloprázdný, tak jsem si mohla sbalit svých pět švestek a sednout si někam kde byl lepší vzduch. 
Můj outfit. A moje první Angelic Pretty šaty. ♡
Celý sraz hodnotím velice kladně. Myslím, že Yuki a Mitsu pořádají úžasné srazy. Snad se jednou s Míšou dopracujeme k tomu, abychom měli nějaký volný termín a mohly také uspořádat nějaký sraz a pozvat tam naše přátele. Už se moc těším na naše další setkání.

Žádné komentáře:

Okomentovat