úterý 23. ledna 2018

Wardrobe post 2018

Leden je měsícem, kdy můžeme nakouknout do skříní svých kamarádek, ale i úplně cizích lolit z druhého konce světa. Mám moc ráda wardrobe posty. Obdivuji, kolik jsou některé zahraniční lolity schopné nashromáždit printů. Líbí se mi handmade věci, protože jsou na světě jen v jednom jediném vyhotovení a jsou vždy originální. Kouknout do skříně lolity, je jako dívat se v galerii na obraz moderního umění. Je to takové barevné ladění duše majitelky.
Letos jsem se rozhodla k této tradici přidat a také nafotit svůj skromný, ale pomalu rozšiřující se šatník. Je to již podruhé, kdy všechno mé lolita oblečení letělo ze skříně, aby bylo následně načančáno na rovném povrchu, v rychlosti vyfoceno, a nacpáno zpět do skříně. Tady je pro srovnání můj První wardrobe post z roku 2013. Můj wardrobe post je také malá oslava toho, že mám konečně skříň na lolita oblečení, a že se po stěhování vše bezpečně přesunulo z krabic na věšáky.


Pohled do mé zatím nepříliš uspořádané skříně. Už mám pár tipů od kamarádek, jak poskládat věci na ramínka tak, aby se lépe vešly, a aby netvořily takové ty chuchvalce. Asi to znáte, když máte vedle sebe několik šatů nebo sukní stejné délky, udělá to takový nepěkný nahňácaný efekt.


Jumpert skirts







Marienne JSK - Innocent World
Marcia Polka Dot JSK - Bodyline
Bertille Rose - Innocent World 2x
večerní šaty - H&M
Princess Wardrobe - Metamorphose

Šaty od Innocent World - Bertille Rose jsou moje srdcová záležitost. Nejraději bych je měla ve všech barevných variantách.

Sukně




Bouquet High Waist skirt - Bodyline
Moje oblíbená gothic sukně název neznámý - Fanplusfriend
Camelia - Fanplusfriend

Halenky





Halenky zleva:
Bodyline, Bodyline, Angelic Pretty
offbrand, Anna House, Metamorphose
offbrand, offbrand, Innocent World

Cardigany, bolerka a svetříky vše offbrand



Doplňky



Porcelain doll, Emerald dream, Carmila, Sleeping Beauty, Rabbit Heart a dárečky od kamarádek

Kabáty



Emilia coat - BTSSB
offbrand

Boty a punčochy



Bodyline, An*tai*na, Bodyline


Vyfotit silonky a podkolenky tak, aby to vypadalo dobře, se zdá pro mně nemožné, tak aspoň přidávám krabicovou fotku, pro dokreslení mého šatníku.

Doufám, že se vám můj post líbil, a že se k této milé tradici vrátím zase za rok. 


4 komentáře:

  1. Pekny classic satnik ladeny do staroruzove, modre a cerne ... pusobi takovym zvlastnim dojmem jako zacatek zimy, kdy uz jsou vetve hole a zamracenou oblohou probleskavaji posledni paprsky slunce.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš opravdu nádherný šatník. Jeden kousek krásnější než druhý... a moc se mi líbí i barevná paleta, s kterou pracuješ - taková něžně elegantní. :-)

    OdpovědětVymazat